Dizel ısıtıcı montajı
Kuru Tip Dizel Isıtıcı montajlarında dikkat edilmesi gereken bazı konuları aşağıda sizlerle paylaştık. Elbette taktığınız montaj hem ürün sağlığı hemde ürünün sağlıklı çalışmasında büyü rol oynayacaktır.
Doğru Montaj Açısı
Isıtıcı Maksimum 30 °C eğilebilir veya uzun ekseni etrafında 90°C dönebilir
Resime göre 90°C dönderildiğinde buji yukarıda kalmalı
Yukarıdaki resimde görüldüğü gibi.
Yakıt Pompasının Şekli
Yakıt Pompası Şekildeki Gibi 15° ile 30° arasında montaj yapılmalıdır
Isıtıcınızın Yakıt Pompasından çıkan yakıtı takip edin ve hortum içinde alt
resimdeki gibi hava kabarcıkları bulunmamasına dikkat ediniz.
Yakıt Hortumu Talimatları
*Yakıt hortumu sürtünmeden kaynaklı hasa görmesini ve sesi engellemek için sıkıca sabitlenmelidir.
*Yakıt Hortumu döşenirken aracın dönmesi veya motorun hareketinden kaynaklanan petrol borusunun gerilmesi sürtünmesi önleyecek bir konumda sabitlenmelidir.
*Isıtıcının veya motorun sıcak kısımlarının yakınına yerleştirilmemelidir.
*Montajdan sonra kaçak kontrolü yapılmalıdır.
*Yakıt için T boru kullanımında mazot pompası ve depo arasına konulmalıdır
Notlar
*Hava giriş borusu güzenli olarak tıkalı olup olmadığı kontrol edilmelidir.
*Boşaltmayı kolaylaştırmak için egzoz borusu aşağı doğru bakmalıdır.
*Yağmur , kar ve çamurdan engellenmelidir.
*Egzoz borusu aracın süsüç yönüne bakmamalıdır
*Egzoz borusu aracın yan sırnırlarının dışına çıkmamalı
*Egzoz borusu sürücü kabinin altında sabitlenmelidir.
*Egzoz havasının sürüş habinne girmesi için ısıtıcı alt yalıtım kullanılmalı ve gerekirse ilave tedbirler alınmalıdır
*Egzoz borusunun çıkış ile iç hava emişi aynı ortam veya bölmede olmamalı
*Çalışan ısıtıcıda egzoz borusu sıcaktır. Kabin altında çalışmalarda dikkat edilmeli