Çanta Isıtıcı Kullanım Klavuzu ve Talimatları

Çanta Isıtıcı her kış mevsiminden önce, aşağıdaki bakım çalışmalarını gerçekleştirmek için kalifiye bir profesyonel tarafından bir inceleme yapılmalıdır
Isıtıcı Çalışma Presibini Öğrenmek için Videoyu İzleyin
Kullanılması Gereken Yakıt Hakkında Bilgi İçin Tıklayın

Hava giriş ve çıkışında kirlilik ve yabancı madde olup olmadığını kontrol edin.

İç ve dış ortam hava giriş çıkış kanalları vardır.
İç ortam hava giriş bölümünün ve üfleme bölümlerinin kapalı olmamasına dikkat edilmelidir.

Ayrıca dış kısımda bulunması gereken egzoz çıkış ve yanma havasının giriş kısımlarınında kontrol edilmesi gerekmekteidir.

Aşağıda bulunan resmi inceleyiniz.

Isıtıcının dışını temizleyin

Isıtıcının üzerinin temizlenmesinde gereklidir.

çünkü ısınan ısıtıcı, ısıtıcı üzerinde bulunan yabancı maddeler kötü koku oluşmasına neden olabilir.

Enerji Bağlantılarının Kontrolü

Enerji kaynağının ve ısıtıcıya takılı olan soketin sağlamlığını kontrol edin. Enerji kaynağı, akü veya piriz gibi bağlantılarında tam temas etmediğinde ısıtıcı ve kablolarına zarar verebilir.

220 V Kullanımlarında Lütfen Güçkaynağı kullanın
Çalışan ısıtıcının elektirik enerjisini cihaz kapanmadan çıkarmayınız.

Emme ve egzoz borularının tıkalı veya hasarlı olup olmadığını kontrol edin.

Dış ortamda kalan egzoz çıkışı ve yanma havasının giriş kanalları veya takılması gereken boruların ezik, tıkalı olmaması gerekir. Aksi taktirde ısıtıcı sağlıklı çalışmaz

Yakıt hattında sızıntı olup olmadığını kontrol edin.

Bazı sebeplerden yakıt hattı zarar görmüş olabilir. Uzman bir personelin bu yakıt hattını bakılarak sağlıklı olduğun kontrol edilmesi gerekmektedir.

Deneme Çalışm

Deneme çalıştırması sırasında tüm bağlantıların sızıntısını ve güvenlik durumunu dikkatlice kontrol edin.

OPBA Taşınabilir Isıtıcı

yan resimde görültüğü üzere yukarıda anlatılan kısımlar resimde işaretlenmiştir.

%vdo takograf%tavan kliması%takograf vdo%araç buzdolabı

Duman emisyonu, anormal yanma gürültüsü veya yakıt kokusu

Duman emisyonu, anormal yanma gürültüsü veya yakıt kokusu varsa, ısıtıcı kapatılmalı, sigortayı fişten çekin, böylece profesyonel bakım kullanıldıktan sonra çalışamaz.

%vdo takograf%tavan kliması%takograf vdo%araç buzdolabı

Uzun süre çalıştırılmaya ısıtıcılar

Isıtıcı uzun süre kullanılmadığında, mekanik parçaların arızalanmasını önlemek için her seferinde en az 10 dakika boyunca 4 haftada bir çalıştırılmalıdır.

Aşırı ısınma arızası

Isıtıcının hava girişi ve çıkışı, aşırı ısınma arızasını önlemek için sıcak hava ve hava kanalının engellenmemesi için tıkanıklık ve kirden arındırılmalıdır

Standart kullanımda10 Yılda bir değiştirlmesi gereken parçalar

  • Buji
  • Isı Ssnsörü
  • Egzoz Borusu
  • Egzoz Susturucusu

Kaynak yapılma durumlarında

Isıtıcı Takılı Araç, Karavan, Ofis gibi yerlerde ısıtıcının enerji bağlantılarını çıkartınız veya
ısıtıcının pozitif güç hattını pilden çıkarın ve denetleyiciye zarar vermemek için topraklayın.

Saklama veya Depolama

Elektronik bileşenlerin hasar görmesini önlemek için, ısıtıcının ortam sıcaklığı -40 °C ~ 85 °C

Uyarı

Isıtıcının ambalajından çıkarılması veya kurulması veya yönetmeliklere uygun olarak çalıştırılmaması nedeniyle hasar görmesi durumunda üretici garantiden sorumlu değildir.

Dostça hatırlatmalar

Montaj ve Kontrol Durumlarında Tavsiyeler

%vdo takograf%tavan kliması%takograf vdo%araç buzdolabı
1

Yağ pompası ile yakıt deposu arasındaki mesafe 1,5 metreyi geçmemelidir

2

Isıtıcı tozlu bir ortamda çalıştığında, şirket tarafından sağlanan hava filtresi mümkün olduğunca seçilmeli ve günde en az bir kez temizlenmelidir;

3

yanma havası girişi ve egzoz gazı çıkışı, karbon monoksit zehirlenmesine neden olmamak için taşıyıcının dışındaki doğal havalandırmaya bağlanmalıdır (rüzgara doğru montajı yasaklayın):

4

Lütfen Euro Dizel Yakıt Kullanın

5

kullanım sırasında kapatmak kesinlikle yasaktır

6

Kullanım sürecinde yakıt sızıntısı bulunursa, lütfen satış sonrası servis veya kurulum noktası ile zamanında iletişime geçin

7

35V dan yüksek voltajlar için dönüştürücü kullanın

8

Yılda 1 Defa Yetkili Servise Kontrolüne Girin

Kurulum ve çalıştırma güvenlik talimatları

Kurulum gerektiği gibi yapılmazsa, şirket herhangi bir sonuçtan sorumlu olmayacaktır!

%vdo takograf%tavan kliması%takograf vdo%araç buzdolabı

Isıtıcıların yerleştirilmesi

Isıtıcının etrafındaki nesneler yüksek sıcaklıktan veya hasardan korunmalıdır

Egzoz emisyon sistemi

Egzoz gazı çıkışlarını monte ederken, egzoz gazının havalandırma cihazları, sıcak hava girişleri veya pencereler aracılığıyla ısıtma alanına girmesi engellenmelidir.

Egzoz Borusu

Egzoz borusunu engelsiz tutmayın, egzoz borusu çıkışına dikkat edin, yanıcı maddelerden kaçınmalı, yer yanıcılarını ısıtmaktan veya tutuşturmaktan veya kargo yüklemekten kaçınmalıdır.

Yakıt hava girişi

Isıtıcı yanması için yanmayı destekleyen hava odadan solunmamalıdır.
Hava girişini takarken, nesneler tarafından engellenmemesine dikkat edin ve sonraki kullanım sırasında giriş borusunun engellenmediğinden emin olun.
Bir giriş filtresi takılıysa, filtre düzenli olarak temizlenmeli veya bakımı yapılmalıdır

Isıtma havası girişi

Verilen ısıtıcı hava, taze veya devridaim havasından oluşmalı ve temiz bir alandan çekilmelidir.
Giriş hattı, koruyucu bir çit veya başka bir uygun aletle korunmalı ve işlerin gelecekteki kullanımı sırasında giriş hattının engelinin kaldırıldığından emin olmalıdır.

Isıtmalı hava çıkışı

Sıcak hava borusunu odaya monte ederken, personelin yaralanmasını veya malların zarar görmesini önlemek için temasın kolay olmadığından emin olunmalıdır.

Kurulum ve çalıştırma için güvenlik talimatları

Aşağıdaki önlemlere izin verilmez

1

Isıtıcı üzerindeki temel bileşenleri değiştirmeyin

2

Şirketin izni olmadan diğer üreticilerin parçalarını kullanmayın

3

Kurulum veya çalıştırma sırasında bu kılavuzda açıklanan özellikleri ihlal etmek

4

Kurulum veya bakım için yalnızca orijinal aksesuarlara ve aksesuarlara izin verilir

5

Aşağıdaki yerlerin yakınında, örneğin yanıcı buharların veya tozun oluşabileceği yerlerde ısıtıcıların kullanılmasına izin vermeyin:
– Yakıt depolama
– Karbon depolama
– Kereste deposu
– Komiser ve benzeri yerler
-Benzin istasyonu

6

Yakıt doldururken doldurucu kapatılmalıdır

7

Isıtma ekipmanının yakıt sisteminden yakıt sızarsa   onarım için derhal servis sağlayıcıya geri dönün.

8

Isıtıcının çalışması sırasında, ısıtıcının doğrudan enerjisi kesilerek kapatılarak durdurulmasına izin verilmez. Olabilecek Arızalar garantiye girmez
220V enerji ile çalıştırıldığında lütfen güç kaynağı (UPS) Kullanın

9

Isıtıcı uzun süre dinlendirilmiş durumda kullanıldığında, ısıtma bölmesine yeterli temiz havanın girmesi sağlanmalıdır.

Kontrol Panlinin Kullanımı

%vdo takograf%tavan kliması%takograf vdo%araç buzdolabı

Açama ve Kapatma

Açmak için 1 defa basın
Kapatmak için Isıtıcını çalışır durumda tekrar bastığın.

Isıtma Mod Değişimi

Modu değiştirmek için açma/kapatma düğmesine 2 saniye basılı tutun

Sıcaklık Değişimi

Sıcaklığı değişitrmek için açma/kapatma düğmesini sağ veya sola çevirin

Ayarlamadan sonra, makine ayarlanan güce göre çalışacak ve bir sonraki çalıştırmanızda ayarlanan değer otomatik olarak hatırlanacaktır.

Dereceli Mod

dereceli modunda, sıcaklık sürekli olarak 10 ° C ila 35 ° C arasında döndürülen düğme ile ayarlanabilir, ekranda 10 ° C ila 35 ° C görüntülenir, makine otomatik olarak ayarlanan sıcaklık kademesiz frekans dönüşümüne göre çalışır ve makine bir sonraki başlatıldığında ayarlanan değer otomatik olarak hatırlanır

Arıza Modu

Bir arıza varsa, ekranda arıza kodu tablosuna göre işlenebilecek arıza kodu görüntülenecektir.

Yakıt Otomatiğini Çalıştırma

Kapatma durumunda düğmeye 3 saniyeden fazla uzun basın, ekranda PO görüntülenecektir. 1 dakika sonra yakıt pompası çalışacaktır. Boru dolduktan sonra, makine otomatik olarak normal yanma durumuna geçecektir. Pompa aynı anda dolu değilse, ekranda PO’nun yanıp sönmeye başladığı gösterilir ve ikincil defa başlatmak için düğmeye tekrar basın.

Hata Kodları ve Ekran Mesajları

Servisler kontrolünde bakılmalıdır.

%vdo takograf%tavan kliması%takograf vdo%araç buzdolabı

E0

Kontrol Ünitesi Hatası, Yanlış Parametreayarı

Kontrol panosu konfigürasyonunun doğru olup olmadığını kontrol edin; parametre ayarlarının donanımla eşleşip eşleşmediğini kontrol edin; kontrol panosunu değiştirin;

E1

Başlatılamadı, Yanma olmadı

Yakıt beslemesinin normal olup olmadığını, yanma odasında çok fazla karbon birikintisi olup olmadığını kontrol edin;

E2

Alev söner (3 kez tekrarlanır)

Yağ borusunda sızıntı olup olmadığını kontrol edin; yanma odasında çok fazla karbon birikintisi var;

E3

Güç kaynağı
düşük voltajı veya aşırı voltajı

Kontrol panosunun parametre konfigürasyonunun donanımla eşleşip eşleşmediğini kontrol edin; güç kaynağının normal olup olmadığını kontrol edin;

C4

Anahtar Sıcaklık Sensör Arızası

Sıcaklık sensöründe kısa devre veya arızalı

E5

Isı Verim Aızası-Yanma Sorunu veya Yakıt Pompası Arızası

Yağ pomasınınkonfigirasyonunun dorğu olup olmadığını kontrol edin, yağ pompası arızalı olup olmadığını kontrol edin, kazan sensörünün dorğu takıldığını veya kısa devre olup olmadığını kontrol edin.

E6

Giriş hava sıcaklık sensörü arızası

Giriş hava sıcaklık sensörü kısa devre veya aşırı ısınma

E7

Yakıt pompası arızası

Yakıt pompasında kısa vere veya tesisatı kontrol edin sorun devam ederse yakıt otomatiğini değiştirin

E8

Üfleme Motoru Arızası

Motorun sıkışmış veya hasarı olup olmadığını kontrol edin

E9

Kızdırma Bujisi Arızası

Kızdırma bujisinin kısa devre olup olmadığını kontrol edin, makine konfigirasyonu ile uyumlu olup olmadığını kontrol edin. orjinal ürün ile değiştirin

E10

Aşırı Isınma

Kazan sıcaklığı 250°C ‘yi aştığı için kapatmıştır

Hava giriş ve çıkışlarını tıkalı olıp olmadığını kontrol edin, sensörün doğru takılı olduğunu kontrol edin

E11

Kazan Sıcaklık Sensöründe Arıza

Kazan sıcaklık sensörü dorğu takılı olup olmadığını kontrol edin
Kısa devre olup olmadığını kontrol edin
Bağlantılarını kontrol edin
Yeni senör ile değiştirin

E12

Kızdırma Bujisi Devre Kesici

Kısa devre olup olmadığını kontrol edin
Doğru takılı olup olmadığını kontrol edin
Bağlantılarını Kontrol Edin
Yeni Buji İle Değiştirin

C7

Kontrol ünitesi ile Kontrol Paneli Arasında İletişim Sorunu

Kontrol ünitesi ile kontrol paneli arasındaki kablo ve soketleri kontrol edin.

FN

Havalandırma Modunu Etkinleştirme

FN moduna girmek için açma/kapatma düğmesine 4 saniye basılı tutun F1-F8 fan hızını ayarlanabilir.

R1;RP

Uzaktan Kumanda ile Yakıt Otomatiği Çalıştrma

Kapalı durumda R1 ekranına girmek için düğmeye 5 saniye boyunca uzun basın ve başarılı bir şekilde kodlama yapmak için uzaktan kumandadaki herhangi bir tuşa basın : RP görüntülendikten sonra yakıt otomatiğini başlatmak veya durdurmak için uzaktan kumandaya basın

Uzaktan Kumanda Eşleştirme

Whatsapp Aç
1
Merhaba